Oxuyub anlamaya dair növbəti monitorinq

140 saylı tam orta məktəbin  illik fəaliyyət planının  1.4.4 bənfinə müvafiq olaraq  mütaliə vərdişlərinin  yaxşılaşdırılması , anlama, dərk etmə və tətbiq etmə bacarıqlarının  daha da inkişaf etdirilməsi məqsədilə monitorinq keçirildi.

Gənc ibtidai sinif müəllimi  Gülşən Həsənovanın  mentorluğu  ilə keçirilən  monitorinq  IV sinif  şagirdlərinin  oxuyub anlama  bacarıqlarının inkişafı  sahəsində yeni priyom və vasitələrin tətbiqi üçün vəziyyətin öyrənilməsi istiqamətində vacib amil oldu.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi