“Oxuyub anlama”

140 saylı  tam orta məktəbin illik fəaliyyət planının 1.4.4 bəndinə müvafiq olaraq şagirdlərin oxuyub-anlama bacarıqlarının inkişafı sahəsində tədbirlər davam edir.

          İbtidai sinif müəllimi Gülşən Həsənovanın “Hiyləgər keçi” mövzusunda keçirdiyi ana dili dərsində əsas diqqət şagirdlərin oxuyub –anlama bacarıqlarının səviyyəsini müəyyənləşdirilməsinə yönəldildi.

          Dərs şagirdlərin  fəallığı və standartlara uyğun qoyulmuş məqsədə nail olunması ilə diqqət cəlb etdi.

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi