Psixoloji monitorinq

     Bir çox hallarda psixoloqlar uşaqların öz hisslərini anlamadıqları və ya onların öz adlarından danışa bilmədikləri üçün çətinliklərlə rastlaşırlar. Bu zaman daha effektiv söhbət üçün müxtəlif metodlardan istifadə olunur. Məktəbin psixoloqu Nurlanna Əhmədova 1”K” STS psixoloji monitorinq keçirdi. Şagirdlərin idrak proseslərinin və emosional sahəsinin tədqiqi məqsədilə Vekslerin “Şifrələmə”, Raven testi, E.Torrensin “Fiqurun tamamlanması” testi,V.Vartoqin “Dairələr” metodikalarından istifadə olundu. Əldə olunan nəticə sinif rəhbəri ilə müzakirə olundu.
 

 

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi