Aygün  Ələfsər  qızı  Əzizovanın dərc olunmuş elmi işlərinin S İ Y A H I S I

 

                                                                 Aygün  Ələfsər  qızı  Əzizovanın dərc olunmuş elmi işlərinin

                                                                     (iddiaçının elmi dərəcəsi, elmi adı, adı, atasının adı, soyadı)

S İ Y A H I S I

Sıra

 

İşin tam adı

İşin növü

 

İşin çap və ya dərc olunduğu nəşrin adı, yeri

 

Elmi nəşrin

tarixi

Elmi nəşrin

nömrəsi

İşin həcmi

(işarə sayı) və səhifəsi

Həmmüəl

liflər

Elmi nəşrin daxil olduğu beynəlxalq  xülasələndirmə və indeksləmə sistem-lərinin adı (inter-netdəki mənbənin linki östərilməklə)

1.

İnformatikanın problemlərinin müasir problemləri.

Məqalə

Azərbaycan Respublikasının Təhsil institutu

Elmi əsər

2017

Cild 84, №6

Səh.74-77

30x60x4

7200

Əbülfət Pələngov

İSSN 2409-8817

https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2018-2.pdf

2.

Layihə və onun xarakteristikası, layihənin realaşmasında müəllimin rolu

Məqalər

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri

2017

Cild 13,

4

Səh.18-23

30x60x6

10800

 

İSSN 2303-9116 https://portal.issn.org/resource/ISSN/2303-9116/?language=ar

3.

Layihələrin hazırlanması mərhələləri və burada şagirdlərin rolu

Məqalə

Bakı Qızlar Universiteti

Elmi Əsərlər

2018

№  1 (33)

Səh.83-87

30x60x5

9000

 

İSBN PP- 415

http://bqu.edu.az/wp-content/uploads/2019/10/BQU-Jurnal-N1-2018.pdf

4.

Layihələr metodu və ona dünya pedaqoqlarının baxışları

Məqalə

Azərbaycan

Respublikası

Təhsil institutu Elmi Əsərlər

2018

Cild 85,2

Səh.6-8

30x60x3

5400

 

İSSN2409-88

17

https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2018-2.pdf

5.

İnformatikadan şagirdlərin idrakı maraqlarının inkişaf etdirilməsinin psixoloji-pedaqoji əsasları.

Məqalə

Təhsildə İKT Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitet

2018

Elmi-metodik jurnal 2018,

 C-35, №1 

Səh.207-212

30x60x6

10800

 

ISBN-2522-4298

https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2017-6.pdf

6.

STEM kurikulumları sınaqdan keçirilir.

 

Elektron məqalə

Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu

13.11.2018

 

Səh.1

 

https://www.arti.edu.az/az/newsd/388-stem-kurikulumlari-sinaqdan-kecirilir

7

Принципы и методы оценивания достижений учащихся.

IX  Междуна-

родная научно-практиче-ская конференция

Модернизация системы непрырывного образования

 

29 июня-01 июля 2018

Дербенд

Респуб-

лика Дагестан

Konfrans

materialı

Səh.259-262

30x60x7

12600

Əbülfət Pələngov

İSBN 978-5-00128-028-6 

http://etr-project.org/publications/resursosberegayushhie-texnologii-i-zelenyie-it-opyit-primeneniya-v-ros.html

http://etr-project.org/files/Publication_Derbent-2018.pdf

8.

İnformation Technology Use of projects methods in study of second context line of computer  science.

Elmi-metodik jurnal

    Spirit time

       Berlin

2019

1 (13)  

part 1

Səh.10-13

30x60x4

7200

 

İSSN 2522-9923

http://www.spirit-time.xyz/wp-content/uploads/2019/01/spirit-time-13-chast-1.pdf 

9.

О проекте  и его этапах в средней школе

X Между-народная научно-практическая конференция

Модернизация системы непрырывного образования

 

27iyun-30 iyun 2019 il

Дербенд-Хучни

Респуб-

лика Дагестан

Konfrans

materialı

Səh.46-52

30x60x7

12600

 

İSBN 978-5-00128-265-5 

http://mpgu.su/novosti/h-mezhdunarodnaja-nauchno-prakticheskaja-konferencija-modernizacija-sistemy-nepreryvnogo-obrazovanija/

10.

Проектный метод в школах с углублённым изучением информатики и математики

I Междуна-

родная научно-практическая конференция

Современные тенденции развития информационных технологий  исследованиях  и прикладных областях

27-28 март

2020 Владикавказ

Sertifikat və konfrans

materialı

Səh.5-8

110x90x4

39600

 

İSBN 2077-6861

http://www.skgmi-gtu.ru/ru-ru/news/ArtMID/690/ArticleID/3237/2020-03-13

11

Use of projects methods instudy of second context line of computer science.

Научно-методический журнал

Педагогика и психология

Казах-

стан Алматы

Казахский

Националь-ный Педаго-гический Университет имени Абая

Стр. 217-223

30x 60х84

151200

   Индекс

74253

ISSN2077-6861

https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/48/105

 

 

                                                                 Aygün  Ələfsər  qızı  Əzizovanın dərc olunmuş elmi işlərinin

                                                                     (iddiaçının elmi dərəcəsi, elmi adı, adı, atasının adı, soyadı)

S İ Y A H I S I

Sıra

 

İşin tam adı

İşin növü

 

İşin çap və ya dərc olunduğu nəşrin adı, yeri

 

Elmi nəşrin

tarixi

Elmi nəşrin

nömrəsi

İşin həcmi

(işarə sayı) və səhifəsi

Həmmüəl

liflər

Elmi nəşrin daxil olduğu beynəlxalq  xülasələndirmə və indeksləmə sistem-lərinin adı (inter-netdəki mənbənin linki östərilməklə)

1.

İnformatikanın problemlərinin müasir problemləri.

Məqalə

Azərbaycan Respublikasının Təhsil institutu

Elmi əsər

2017

Cild 84, №6

Səh.74-77

30x60x4

7200

Əbülfət Pələngov

İSSN 2409-8817

https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2018-2.pdf

2.

Layihə və onun xarakteristikası, layihənin realaşmasında müəllimin rolu

Məqalər

Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri

2017

Cild 13,

4

Səh.18-23

30x60x6

10800

 

İSSN 2303-9116 https://portal.issn.org/resource/ISSN/2303-9116/?language=ar

3.

Layihələrin hazırlanması mərhələləri və burada şagirdlərin rolu

Məqalə

Bakı Qızlar Universiteti

Elmi Əsərlər

2018

№  1 (33)

Səh.83-87

30x60x5

9000

 

İSBN PP- 415

http://bqu.edu.az/wp-content/uploads/2019/10/BQU-Jurnal-N1-2018.pdf

4.

Layihələr metodu və ona dünya pedaqoqlarının baxışları

Məqalə

Azərbaycan

Respublikası

Təhsil institutu Elmi Əsərlər

2018

Cild 85,2

Səh.6-8

30x60x3

5400

 

İSSN2409-88

17

https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2018-2.pdf

5.

İnformatikadan şagirdlərin idrakı maraqlarının inkişaf etdirilməsinin psixoloji-pedaqoji əsasları.

Məqalə

Təhsildə İKT Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitet

2018

Elmi-metodik jurnal 2018,

 C-35, №1 

Səh.207-212

30x60x6

10800

 

ISBN-2522-4298

https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2017-6.pdf

6.

STEM kurikulumları sınaqdan keçirilir.

 

Elektron məqalə

Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu

13.11.2018

 

Səh.1

 

https://www.arti.edu.az/az/newsd/388-stem-kurikulumlari-sinaqdan-kecirilir

7

Принципы и методы оценивания достижений учащихся.

IX  Междуна-

родная научно-практиче-ская конференция

Модернизация системы непрырывного образования

 

29 июня-01 июля 2018

Дербенд

Респуб-

лика Дагестан

Konfrans

materialı

Səh.259-262

30x60x7

12600

Əbülfət Pələngov

İSBN 978-5-00128-028-6 

http://etr-project.org/publications/resursosberegayushhie-texnologii-i-zelenyie-it-opyit-primeneniya-v-ros.html

http://etr-project.org/files/Publication_Derbent-2018.pdf

8.

İnformation Technology Use of projects methods in study of second context line of computer  science.

Elmi-metodik jurnal

    Spirit time

       Berlin

2019

1 (13)  

part 1

Səh.10-13

30x60x4

7200

 

İSSN 2522-9923

http://www.spirit-time.xyz/wp-content/uploads/2019/01/spirit-time-13-chast-1.pdf 

9.

О проекте  и его этапах в средней школе

X Между-народная научно-практическая конференция

Модернизация системы непрырывного образования

 

27iyun-30 iyun 2019 il

Дербенд-Хучни

Респуб-

лика Дагестан

Konfrans

materialı

Səh.46-52

30x60x7

12600

 

İSBN 978-5-00128-265-5 

http://mpgu.su/novosti/h-mezhdunarodnaja-nauchno-prakticheskaja-konferencija-modernizacija-sistemy-nepreryvnogo-obrazovanija/

10.

Проектный метод в школах с углублённым изучением информатики и математики

I Междуна-

родная научно-практическая конференция

Современные тенденции развития информационных технологий  исследованиях  и прикладных областях

27-28 март

2020 Владикавказ

Sertifikat və konfrans

materialı

Səh.5-8

110x90x4

39600

 

İSBN 2077-6861

http://www.skgmi-gtu.ru/ru-ru/news/ArtMID/690/ArticleID/3237/2020-03-13

11

Use of projects methods instudy of second context line of computer science.

Научно-методический журнал

Педагогика и психология

Казах-

стан Алматы

Казахский

Националь-ный Педаго-гический Университет имени Абая

Стр. 217-223

30x 60х84

151200

   Индекс

74253

ISSN2077-6861

https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/48/105

 

 

  • h.a
  • i.a
  • fond
  • bakuedu
  • virtual_qarabaq
  • virtual_qarabaq
  • kurrikulum
  • MƏNİM MƏKTƏBİM
  • Azərbaycan müəllimi qəzeti
  • Sabahın alimləri layihəsi