Aygün Ələfsər qızı Əzizovanın dərc olunmuş elmi işlərinin S İ Y A H I S I
Aygün Ələfsər qızı Əzizovanın dərc olunmuş elmi işlərinin
(iddiaçının elmi dərəcəsi, elmi adı, adı, atasının adı, soyadı)
S İ Y A H I S I
Sıra №
| İşin tam adı | İşin növü
| İşin çap və ya dərc olunduğu nəşrin adı, yeri
| Elmi nəşrin tarixi | Elmi nəşrin nömrəsi | İşin həcmi (işarə sayı) və səhifəsi | Həmmüəl liflər | Elmi nəşrin daxil olduğu beynəlxalq xülasələndirmə və indeksləmə sistem-lərinin adı (inter-netdəki mənbənin linki östərilməklə) |
1. | İnformatikanın problemlərinin müasir problemləri. | Məqalə | Azərbaycan Respublikasının Təhsil institutu Elmi əsər | 2017 | Cild 84, №6 | Səh.74-77 30x60x4 7200 | Əbülfət Pələngov | İSSN 2409-8817 https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2018-2.pdf |
2. | Layihə və onun xarakteristikası, layihənin realaşmasında müəllimin rolu | Məqalər | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri | 2017 | Cild 13, № 4 | Səh.18-23 30x60x6 10800 |
| İSSN 2303-9116 https://portal.issn.org/resource/ISSN/2303-9116/?language=ar |
3. | Layihələrin hazırlanması mərhələləri və burada şagirdlərin rolu | Məqalə | Bakı Qızlar Universiteti Elmi Əsərlər | 2018 | № 1 (33) | Səh.83-87 30x60x5 9000 |
| İSBN PP- 415 http://bqu.edu.az/wp-content/uploads/2019/10/BQU-Jurnal-N1-2018.pdf |
4. | Layihələr metodu və ona dünya pedaqoqlarının baxışları | Məqalə | Azərbaycan Respublikası Təhsil institutu Elmi Əsərlər | 2018 | Cild 85, №2 | Səh.6-8 30x60x3 5400 |
| İSSN2409-88 17 https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2018-2.pdf |
5. | İnformatikadan şagirdlərin idrakı maraqlarının inkişaf etdirilməsinin psixoloji-pedaqoji əsasları. | Məqalə | Təhsildə İKT Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitet | 2018 | Elmi-metodik jurnal 2018, C-35, №1 | Səh.207-212 30x60x6 10800 |
| ISBN-2522-4298 https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2017-6.pdf |
6. | STEM kurikulumları sınaqdan keçirilir.
| Elektron məqalə | Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu | 13.11.2018 |
| Səh.1 |
| https://www.arti.edu.az/az/newsd/388-stem-kurikulumlari-sinaqdan-kecirilir |
7 | Принципы и методы оценивания достижений учащихся. | IX Междуна- родная научно-практиче-ская конференция | Модернизация системы непрырывного образования
| 29 июня-01 июля 2018 Дербенд Респуб- лика Дагестан | Konfrans materialı | Səh.259-262 30x60x7 12600 | Əbülfət Pələngov | İSBN 978-5-00128-028-6 |
8. | İnformation Technology Use of projects methods in study of second context line of computer science. | Elmi-metodik jurnal | Spirit time Berlin | 2019 | №1 (13) part 1 | Səh.10-13 30x60x4 7200 |
| İSSN 2522-9923 http://www.spirit-time.xyz/wp-content/uploads/2019/01/spirit-time-13-chast-1.pdf |
9. | О проекте и его этапах в средней школе | X Между-народная научно-практическая конференция | Модернизация системы непрырывного образования
| 27iyun-30 iyun 2019 il Дербенд-Хучни Респуб- лика Дагестан | Konfrans materialı | Səh.46-52 30x60x7 12600 |
| İSBN 978-5-00128-265-5 |
10. | Проектный метод в школах с углублённым изучением информатики и математики | I Междуна- родная научно-практическая конференция | Современные тенденции развития информационных технологий исследованиях и прикладных областях | 27-28 март 2020 Владикавказ | Sertifikat və konfrans materialı | Səh.5-8 110x90x4 39600 |
| İSBN 2077-6861 http://www.skgmi-gtu.ru/ru-ru/news/ArtMID/690/ArticleID/3237/2020-03-13 |
11 | Use of projects methods instudy of second context line of computer science. | Научно-методический журнал | Педагогика и психология | Казах- стан Алматы | Казахский Националь-ный Педаго-гический Университет имени Абая | Стр. 217-223 30x 60х84 151200 | Индекс 74253 | ISSN2077-6861 https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/48/105
|
Aygün Ələfsər qızı Əzizovanın dərc olunmuş elmi işlərinin
(iddiaçının elmi dərəcəsi, elmi adı, adı, atasının adı, soyadı)
S İ Y A H I S I
Sıra №
| İşin tam adı | İşin növü
| İşin çap və ya dərc olunduğu nəşrin adı, yeri
| Elmi nəşrin tarixi | Elmi nəşrin nömrəsi | İşin həcmi (işarə sayı) və səhifəsi | Həmmüəl liflər | Elmi nəşrin daxil olduğu beynəlxalq xülasələndirmə və indeksləmə sistem-lərinin adı (inter-netdəki mənbənin linki östərilməklə) |
1. | İnformatikanın problemlərinin müasir problemləri. | Məqalə | Azərbaycan Respublikasının Təhsil institutu Elmi əsər | 2017 | Cild 84, №6 | Səh.74-77 30x60x4 7200 | Əbülfət Pələngov | İSSN 2409-8817 https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2018-2.pdf |
2. | Layihə və onun xarakteristikası, layihənin realaşmasında müəllimin rolu | Məqalər | Naxçıvan Müəllimlər İnstitutunun Xəbərləri | 2017 | Cild 13, № 4 | Səh.18-23 30x60x6 10800 |
| İSSN 2303-9116 https://portal.issn.org/resource/ISSN/2303-9116/?language=ar |
3. | Layihələrin hazırlanması mərhələləri və burada şagirdlərin rolu | Məqalə | Bakı Qızlar Universiteti Elmi Əsərlər | 2018 | № 1 (33) | Səh.83-87 30x60x5 9000 |
| İSBN PP- 415 http://bqu.edu.az/wp-content/uploads/2019/10/BQU-Jurnal-N1-2018.pdf |
4. | Layihələr metodu və ona dünya pedaqoqlarının baxışları | Məqalə | Azərbaycan Respublikası Təhsil institutu Elmi Əsərlər | 2018 | Cild 85, №2 | Səh.6-8 30x60x3 5400 |
| İSSN2409-88 17 https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2018-2.pdf |
5. | İnformatikadan şagirdlərin idrakı maraqlarının inkişaf etdirilməsinin psixoloji-pedaqoji əsasları. | Məqalə | Təhsildə İKT Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitet | 2018 | Elmi-metodik jurnal 2018, C-35, №1 | Səh.207-212 30x60x6 10800 |
| ISBN-2522-4298 https://www.arti.edu.az/noduploads/book/elmi-eserler-2017-6.pdf |
6. | STEM kurikulumları sınaqdan keçirilir.
| Elektron məqalə | Azərbaycan Respublikası Təhsil İnstitutu | 13.11.2018 |
| Səh.1 |
| https://www.arti.edu.az/az/newsd/388-stem-kurikulumlari-sinaqdan-kecirilir |
7 | Принципы и методы оценивания достижений учащихся. | IX Междуна- родная научно-практиче-ская конференция | Модернизация системы непрырывного образования
| 29 июня-01 июля 2018 Дербенд Респуб- лика Дагестан | Konfrans materialı | Səh.259-262 30x60x7 12600 | Əbülfət Pələngov | İSBN 978-5-00128-028-6 |
8. | İnformation Technology Use of projects methods in study of second context line of computer science. | Elmi-metodik jurnal | Spirit time Berlin | 2019 | №1 (13) part 1 | Səh.10-13 30x60x4 7200 |
| İSSN 2522-9923 http://www.spirit-time.xyz/wp-content/uploads/2019/01/spirit-time-13-chast-1.pdf |
9. | О проекте и его этапах в средней школе | X Между-народная научно-практическая конференция | Модернизация системы непрырывного образования
| 27iyun-30 iyun 2019 il Дербенд-Хучни Респуб- лика Дагестан | Konfrans materialı | Səh.46-52 30x60x7 12600 |
| İSBN 978-5-00128-265-5 |
10. | Проектный метод в школах с углублённым изучением информатики и математики | I Междуна- родная научно-практическая конференция | Современные тенденции развития информационных технологий исследованиях и прикладных областях | 27-28 март 2020 Владикавказ | Sertifikat və konfrans materialı | Səh.5-8 110x90x4 39600 |
| İSBN 2077-6861 http://www.skgmi-gtu.ru/ru-ru/news/ArtMID/690/ArticleID/3237/2020-03-13 |
11 | Use of projects methods instudy of second context line of computer science. | Научно-методический журнал | Педагогика и психология | Казах- стан Алматы | Казахский Националь-ный Педаго-гический Университет имени Абая | Стр. 217-223 30x 60х84 151200 | Индекс 74253 | ISSN2077-6861 https://journal-pedpsy.kaznpu.kz/index.php/ped/issue/view/48/105
|